اقامت در بهترین و نزدیک ترین هتل های فرودگاه امام
نوشته شده توسط : gheirati

اقامت در بهترین و نزدیک ترین هتل های فرودگاه امام خمینی

همیشه هتل هایی که موقعیت مکانی خوبی دارند پر طرفدار هستند چرا که گشت و گذار را در شهر برای مسافران آسان می کند. یکی از موقعیت هایی که بسیار پر طرفدار و محبوب است هتل های نزدیک به فرودگاه می باشد. تهران پایتخت ایران به عنوان پر جمعیت ترین شهر شناخته می شود و میزبان مسافران زیادی می باشد، که برای موضوعات کاری و تفریحی سفر می کنند. در این مقاله قصد داریم به سراغ آشنایی با نزدیک ترین هتل های فرودگاه امام خمینی برویم. لطفا تا انتهای این پست همراه ما باشید.

فرودگاه امام خمینی

هتل فرودگاهی رمیس

هتل رمیس تهران که با نام های دیگری مانند ایبیس و اکسیس نیز شناخته می شود هتل ویژه فرودگاه امام می باشد. این هتل 4 ستاره 7 طبقه و 196 اتاق برای استراحت مسافران تهیه کرده است. معماری و ساخت این هتل مطابق با استاندارد های فرانسه می باشد و خود هتل نیز یکی از زیر مجموعه های هتل های فرودگاهی فرانسه به شمار می آید. ادامه مطلب...

هتل فرودگاهی رمیس نزدیک فرودگاه

اتاق های هتل رمیس از چند نوع سینگل دبل کانکت خانواده و اتاق معلولین تشکیل شده است. رزرو اتاق های این هتل به صورت ساعتی می باشد. البته اتاق هایی با اقامت دائمی هم دارند، اما اتاق های ساعتی بسیار مورد توجه مسافرانی که پروازشان با تاخیر است؛ قرار گرفته است. رزرو هتل در تهران بسیار آسان می باشد شما می توانید به سایت "های هتل" مراجعه کنید.

رزرو هتل فرودگاهی رمیس

از امکانات هتل رمیس می توان به اینترنت، کافی شاپ، رستوران، تهویه مطبوع، پارکینگ، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن ورزش و .... اشاره کرد. اگر علاقه من به آشنایی بیشتر با این هستید به مقاله هتل رمیس مراجعه کنید.

رزرو هتل فرودگاهی رمیس

هتل یادگار امام

هتل ویلایی یادگار هتلی یک ستاره می باشد. این هتل در سال 1370 تاسیس شده است و برای ارتقا کیفیت خود سال 1393 برای نوسازی دست به کار شده است. هتل یادگار جز هتل های نزدیک به فرودگاه می باشد این هتل با فرودگاه امام خمینی تنها 20 دقیقه فاصله دارد.

هتل یادگار امام نزدیک فرودگاه

اتاق های هتل ویلایی یادگار امام چند نوع مختلف دارد که بسته به نیاز خود انتخاب خواهید کرد.

  • اتاق دو تخته دبل
  • اتاق دو تخته توئین
  • ویلای دو خوابه با ظرفیت 5 نفر
  • ویلای دو خوابه تشریفات برای 10 نفر
  • ویلای سه خوابه رویال با طرفیت 6 نفر

و.....توجه داشته باشید که برخی از اتاق ها فاقد سرویس بهداشتی می باشند.

هتل فرودگاهی رمیس

هتل شهریار تهران

هتل شهریار یکی دیکر از نزدیک ترین هتل های فرودگاه امام خمینی  می باشد. این هتل از سال 1388 شروع به فعالیت کرده و در سال 1395 برای ارتقا خود تصمیم به باز سازی گرفت. این هتل 5 طبقه و 74 واحد برای اقامت مسافران دارد هتل شهریار در فاصله 35 دقیقه ای از فرودگاه قرار گرفته شده است و به همین دلیل جز هتل های محبوب به شمار می آید.

هتل شهریار تهران نزدیک فرودگاه

اتاق های هتل شهریار تهران از قالب های استانداردی پیروی می کند اتاق های این هتل یک تخته، دو تخته توئین، دو تخته دبل، سه تخته، چهار تخته، پنج تخته می باشد. با اقامت در هتل شهریار می توانید از امکانات تلوزیون، اینترنت، خدمات بیدار باش و خانه داری، رزرو تور تهران استفاده کنید.

هتل شهریار تهران نزدیک ترین هتل به فرودگاه

هتل آساره تهران

هتل آساره تهران در فاصله 44 دقیقه ای فرودگاه امام قرار گرفته است. این هتل با معماری مدرن بسیار محبوب است. هتل آساره در سال 1388 شروع به کار کرد و در سال 1397 برای ارتقا امکانات خود بازسازی انجام داد. این هتل 8 طبقه و 58 اتاق برای اقامت مسافران در نطر گرفته است.

هتل آسارهنزدیک ترین هتل به فرودگاه

اتاق های هتل از چند قالب اتاق های یک تخته، اتاق های دو تخته، سوئیت یک خوابه و دو خوابه پیروی می کند و از امکانات مینی بار، پاور سوئیچ، اینترنت بی سیم، اتاق جلسات، سالن همایش،  سونا، سالن ورزشی، استخر سالن ماساژ و .... می توانید استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با هتل آساره به مقاله مراجعه کنید.

هتل آساره تهران نزدیک ترین هتل به فرودگاه

در آخر....

رزرو هتل در تهران کار سختی نیست. چرا که شما با هر بودجه ای و در هر منطقه ای می توانید هتلی با کیفیت با خدمات خوب را رزرو کنید. اگر علاقه مند به رزرو هتل تهران هستید می توانید به سایت "های هتل" مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه بهره مند شوید.





:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: